مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 15:552023-09-12ورزشي

فدراسیون حقوقم را قطع کرد/ توان تامین هزینه ها را ندارم


ملی پوش دو ماده 800 متر ایران با بیان اینکه فدراسیون دوومیدانی حقوقش را  پس از مصدومیت در مسابقات لیگ سال گذشته قطع کرده، گفت: باتوجه به اینکه چند مسابقه مهم در پیش است، - ایسنا/کرمانشاه ملی پوش دو ماده 800 متر ایران با بیان اینکه فدراسیون دوومیدانی حقوقش را  پس از مصدومیت در مسابقات لیگ سال گذشته قطع کرده، گفت: باتوجه به اینکه چند مسابقه مهم در پیش است، توان تامین هزینه های این رشته را ندارم.

پژمان یارولی در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به گذشت یک سال از مصدومیتش، اظهارکرد: اواخر تابستان سال گذشته پس از شرکت در رقابت های لیگ دوومیدانی و کسب مدال طلای این رقابت ها، از ناحیه کمر و کشاله ران دچار آسیب دیدگی شدیدی شدم.

وی افزود: بدنبال این آسیب دیدگی چندماهی را از میادین دور بودم تا اینکه از ابتدای امسال که کمی شرایط مصدومیتم بهبود پیدا کرد، در چند مسابقه شرکت کردم، اما به دلیل اینکه کماکان درگیر مصدومیت بودم، نتوانستم مدالی کسب کنم.

دونده 800 متر ایران تصریح کرد: متاسفانه از زمانی که دچار مصدومیت شدم، فدراسیون هم حقوقم را قطع کرد و اکنون که آسیب دیدگی ام بهبود پیدا کرده و تمریناتم را دوباره آغاز کرده ام، برای تامین هزینه ها با مشکل مواجه شده ام.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فدراسیون حقوقم را قطع کرد/ توان تامین هزینه ها را ندارم

فدراسیون حقوقم را قطع کرد/ توان تامین هزینه ها را ندارم