مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 12:162023-09-20سياسي

راه یابی 12 پایگاه مقاومت بسیج سرایان به نمایشگاه «طرح اسوه»


نمایشگاه «طرح اسوه» در سرایان با راه یابی 12 پایگاه مقاومت بسیج این شهرستان به مرحله شهرستانی بازگشایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سرایان، نمایشگاه طرح اسوه با راه یابی12 پایگاه مقاومت بسیج در قالب 12 غرفه با حضور مسوولان و فرماندهان پایگاه ها و بسیجیان درسالن اجتماعات حوزه وهب شهر سرایان افتتاح شد.

 سرهنگ حسین خدادادی، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سرایان در آیین افتتاح این نمایشگاها با قدردانی از تلاش  پایگاه های مقاومت بسیج در برپایی این نمایشگاه  اظهارداشت: از مجموع 60 حوزه محلات در  شهرستان سرایان12 پایگاه موفق به کسب نمره لازم برای شرکت در مرحله شهرستانی نمایشگاه طرح اسوه شدند.

وی با بیان اینکه پس از ارزیابی فعالیت ها ی ابتکاری غرفه های شرکت کننده، پایگاه های برتر به مرحله استانی راه می یابند افزود: سال گذشته یکی از پایگاه های شهرستان با انتخاب در مرحله استانی توانست به مرحله کشوری راه یابد.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سرایان  برپایی این نمایشگاه را برای کسب تجربه و موفقیت های سایر پایگاه ها موثر دانست و ادامه داد: در قالب این نمایشگاه توسط پایگاه های مقاومت بسیج نسبت به ارائه خدمات فرهنگی، امدادی، عرضه صنایع دستی بومی محلی و محصولات مشاغل خانگی برای بازدید و استفاده مردم اقدام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه یابی 12 پایگاه مقاومت بسیج سرایان به نمایشگاه «طرح اسوه»

راه یابی 12 پایگاه مقاومت بسیج سرایان به نمایشگاه «طرح اسوه»