مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 21:102023-08-26اجتماعي

هدایت 308 پرواز اربعین توسط کنترلرهای ترافیک فضای کشور


کاپیتان رضا نخجوانی روز شنبه در بازدید از اداره کل کنترل ترافیک فضای کشور اظهار کرد: در 31 مرداد 47 پرواز، در اول شهریور 66 پرواز، در دوم شهریور 74 پرواز و در سوم شهریور 86 پرواز توسط کنترلرهای اداره کل کنترل ترافیک فضای کشور به مقصد بغداد و نجف هدایت شده است.

- معاون وزیر و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران از هدایت 308 پرواز اربعین توسط کنترلرهای اداره کل کنترل ترافیک فضای کشور خبرداد و گفت: از 31 مرداد تا سوم شهریور، 273 پرواز ورودی و خروجی و نیز 35 پرواز بین المللی(عبوری) به مقصد بغداد و نجف اشرف هدایت شده است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران؛ کاپیتان رضا نخجوانی روز شنبه در بازدید از اداره کل کنترل ترافیک فضای کشور، اظهار کرد: در 31 مرداد 47 پرواز، در اول شهریور 66 پرواز، در دوم شهریور 74 پرواز و در سوم شهریور 86 پرواز توسط کنترلرهای اداره کل کنترل ترافیک فضای کشور به مقصد بغداد و نجف هدایت شده است.

  وی با بیان اینکه تمام اقدامات لازم برای برقراری پروازهای مطلوب در عملیات اربعین 1402 انجام شده است، گفت: با استفاده از تجربه سال های گذشته و رفع نواقص موجود در ساختار، تجهیزات، سطوح پروازی، دستگاه های ناوبری و کمک ناوبری و تسهیلات مسافری؛ امروز تمامی زیرساخت ها به خصوص بستر ناوبری فرودگاه های کشو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدایت 308 پرواز اربعین توسط کنترلرهای ترافیک فضای کشور

هدایت 308 پرواز اربعین توسط کنترلرهای ترافیک فضای کشور