مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 10:542023-09-20ورزشي

هدفم قضاوت در فینال هندبال بازی های آسیایی هانگژو است


مژگان حسن زاده در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوین ضمن اشاره به وضعیت خود در آستانه آغاز بازی های آسیایی هانگژو چین و قضاوت در رشته هندبال این دوره از رقابت ها اظهار کرد: در سال های گذشته در رده های سنی مختلف آقایان و بانوان قضاوت داشته ام و امسال اولین دوره ای است که به عنوان داور مسابقات آسیایی اعزام می شوم.

وی افزود: مسابقات آسیایی از سطح بسیار بالایی برخوردار است و تمام کشور ها با آمادگی کامل وارد مسابقات می شوند و فکر می کنم این اتفاق مثبتی می تواند باشد تا ما بتوانیم بهترین عملکرد خود را به نمایش بگذاریم.

داور قزوینی هندبال بانوان اذعان کرد: بهترین داوران آسیایی به این دوره دعوت شده اند و رقابت میان داوران بسیار بالا است و این موضوع کار را کمی دشوارتر می کند.

حسن زاده عنوان کرد: حدود 12 سال است که کار قضاوت را شروع کرده ام و با فراز و نشیب های زیادی رو به رو بوده ام و سختی های بسیاری را پشت سر گذاشته ام تا به این مرحله برسم.

وی ادامه داد: خوشحالم که به عنوان نماینده کشورمان در مسابقات آسیایی هانگژو_چین حضور دارم و با وجود اینکه در بخش بانوان رقبای بسیار باکیفیتی مانند داوران کشورهای کره جنوبی و کویت حضور دارند، سعی می کنم با تمام توان در این مسابقات حاضر شوم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدفم قضاوت در فینال هندبال بازی های آسیایی هانگژو است

هدفم قضاوت در فینال هندبال بازی های آسیایی هانگژو است