مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 15:152023-09-11سياسي

دستور رییس دستگاه قضا درباره احکام سنگین


نباید در مواردی که ضروری نیست برای فرد محکوم، مجازات سنگین در نظر بگیریم یا در مواجهه با متهمین، رفتار و اعمال غیرمنطبق با قانون داشته باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، حجت الاسلام محسنی اژه ای؛ رییس قوه قضاییه امروز (دوشنبه 20 شهریور) طی سخنانی در نشست شورای عالی قوه قضاییه تأکید کرد: احکام مجازاتی که در محاکم صادر می شوند باید با جرم، آثار جرم، ضرر و زیان های ناشی از جرم و خسارت هایی که به واسطه آن جرم به اعتماد مردم وارد شده است متناسب باشد.

از سویی دیگر نباید در مواردی که ضروری نیست برای فرد محکوم، مجازات سنگین در نظر بگیریم یا در مواجهه با متهمین، رفتار و اعمال غیرمنطبق با قانون داشته باشیم.

قدردانی از مسئولان ایران و عراق برای برگزاری مراسم اربعین و تأمین امنیت زائران اژه ای در این جلسه از شورای عالی قوه قضاییه ضمن تسلیت ایام رحلت پیامبرعظیم الشأن اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) و شهادت سبط اکبر ایشان امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع)، به تشریح فلسفه راهپیمایی اربعین و توجه و اشتیاق انسان های پاک فطرت به وجود مقدس امام حسین(ع) پرداخت و گفت: راهپیمایی اربعین که مایه سربلندی و عزت مسلمین است به جلوه و مظهرِ تام و تمامِ همدلی، یک رنگی، ایثار، تعاون، فداکاری و خستگی ناپذیری عاشقان آل الله تبدیل شده است؛ به نظر ضروری می رس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور رییس دستگاه قضا درباره احکام سنگین

دستور رییس دستگاه قضا درباره احکام سنگین