مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 08:352023-09-02حوادث

3 حادثه ترافیکی در اصفهان 22 مصدوم داشت


سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان گفت: سه حادثه ترافیکی در استان اصفهان 22 مصدوم بر جای گذاشت.

- عباس عابدی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به وقوع سه حادثه ترافیکی در استان اصفهان طی 24 ساعت اخیر اظهار داشت: تصادف پراید و پژو ار دی ساعت 16 و 5 دقیقه به مرکز فرماندهی عملیات اورژانس استان اصفهان گزارش شده است.

وی با بیان اینکه این حادثه در کیلومتر 6 جاده سمیرم – ونک گزارش شده است، افزود: 3 واحد امدادی اورژانس 115 برای این حادثه اعزام شد.

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان با اشاره به مصدومیت 5 خانم و یک نفر آقا در این حادثه ابراز داشت: مصدومان به بیمارستان سیدالشهدا سمیرم منتقل شدند.

وی همچنین به حادثه انحراف وانت پیکان در محور لنجان حدفاصل زاینده رود و کته شور اشاره کرد و گفت: این حادثه نیز ساعت 18 و 49 دقیقه به مرکز اورژانس استان اصفهان گزارش شده است.

عابدی با بیان اینکه 2 واحد امدادی اورژانس 115 و یک کد هلال احمر برای این حادثه اعزام شد، افزود: این حادثه 9 مصدوم شامل چهار خانم، چهار مرد و یک دختر بچه داشت که برای درمان به بیمارستان شهدای لنجان منتقل شدند.

وی با اشاره به واژگونی ال 90 در محور فریدن به اصفهان بعد از دامنه گفت: این حادثه نیز ساعت 5 و 2 دقیقه بامداد به مرکز فرماندهی عملیات اورژانس استان اصفهان گزارش شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 حادثه ترافیکی در اصفهان 22 مصدوم داشت

3 حادثه ترافیکی در اصفهان 22 مصدوم داشت