مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 22:002023-08-26سياسي

ساختمان جدید دادگستری شهرستان فاریاب افتتاح شد


با حضور نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان و جمعی از معاونین دادگستری استان و مسئولان محلی، ساختمان جدید دادگستری شهرستان فاریاب افتتاح شد.

- ایسنا/کرمان با حضور نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان و جمعی از معاونین دادگستری استان و مسئولان محلی، ساختمان جدید دادگستری شهرستان فاریاب افتتاح شد.

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی در مراسم افتتاح ساختمان جدید دادگستری شهرستان فاریاب که امروز، چهارم شهریورماه برگزار شد گفت: این ساختمان در زمینی به مساحت 3000 مترمربع و زیر بنای 800 متر و با اعتباری بالغ بر 65 میلیارد ریال از محل اعتبارات قوه قضاییه احداث شده است.

وی با اشاره به اینکه طی سال های گذشته اقدامات عمرانی خوبی در زمینه توسعه فضای اداری دستگاه قضایی استان صورت گرفته، افزود: در حال حاضر بالغ بر 102 هزار متربع فضای فیزیکی در دادگستری استان کرمان ساخته شده است.

حمیدی با تاکید بر تکمیل پروژه های نیمه تمام و تعریف پروژه های عمرانی جدید در دادگستری استان کرمان بیان کرد: با تکمیل پروژه های در حال احداث، فضای اداری دادگستری به بیش از 130 هزار مترمربع افزایش خواهد یافت.

رییس کل دادگستری استان کرمان ابراز امیدواری کرد در سفر پیش روی ریاست قوه قضاییه به استان کرمان اعتبارات لازم جهت تکمیل و تجهیز فضای اداری استان جذب شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساختمان جدید دادگستری شهرستان فاریاب افتتاح شد

ساختمان جدید دادگستری شهرستان فاریاب افتتاح شد