مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 06:452023-08-31ورزشي

صاحبان صنایع را برای توسعه ورزش «تیران» پای کار می آوریم


صاحبان صنایع فعال و توانمند را در راستای ایفای نقش مسئولیت اجتماعی برای توسعه ورزش به ویژه ورزش همگانی پای کار می آوریم.

- ایسنا/اصفهان فرماندار تیران و کرون گفت: صاحبان صنایع فعال و توانمند را در راستای ایفای نقش مسئولیت اجتماعی برای توسعه ورزش به ویژه ورزش همگانی پای کار می آوریم.

علی محمدی کیا شامگاه چهارشنبه (8 شهریورماه) در نشست با رییس، نایب رییس، دبیران و جمعی از مربیان هیئت های ورزشی تیران و کرون اظهارکرد: فعالان صنعتی و کشاورزی علاوه بر مأموریت اشتغال و تولید که موضوع مهمی در توسعه شهرستان به حساب می آید، نقش مسئولیت اجتماعی خود را در کمک به حوزه های مختلف ایفا می کنند.

وی افزود: بسیاری از صاحبان صنایع، در بخش های مختلف بهداشت و درمان، آموزش، محرومیت زدایی، کمک به نیازمندان، توسعه زیرساخت ها و فعالیت های فرهنگی و هنری نقش مهمی دارند که بهره گیری از حمایت این قشر در بخش ورزش نیز لازم است.

فرماندار تیران و کرون ادامه داد: مشارکت و همکاری صاحبان صنایع، سرمایه گذاران بخش خصوصی و تولیدکنندگان در توسعه ورزش همگانی و قهرمانی، مستلزم زمینه سازی متولیان ورزش و برندسازی است تا علاوه بر ایجاد انگیزه برای خیّرین و بخش خصوصی، مردم نیز از برنامه ها بهره ببرند وی با بیان اینکه در شورای ورزش شهرستان و کمیته حمایت از صنایع، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صاحبان صنایع را برای توسعه ورزش «تیران» پای کار می آوریم

صاحبان صنایع را برای توسعه ورزش «تیران» پای کار می آوریم