مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 12:402023-08-25سياسي

مرمت ساختمان های تاریخی طاهباز


شهردار محمودآباد وعده داد که این شهرستان تا پایان سال 1402 صاحب خانه مردم شناسی، کتابخانه محمودآباد شناسی و خانه فرهنگ، هنر و رسانه می شود.

- ایسنا/مازندران شهردار محمودآباد وعده داد که این شهرستان تا پایان سال 1402 صاحب خانه مردم شناسی، کتابخانه محمودآباد شناسی و خانه فرهنگ، هنر و رسانه می شود.

مهدی اختیاری امروز، جمعه سوم شهریورماه، در اجرای فعالیت های فرهنگی که همراه با هفته دولت برگزار شد، گفت: طی چند سال اخیر شهرداری محمودآباد در تلاش بوده است تا از طریق تعامل با اصحاب رسانه، شنونده صدای شهروندان باشد.

شهردار محمودآباد با بیان اینکه شهرداری و شورای شهر بر وعده های خود صادق بوده است، ادامه داد: سال گذشته در بازدید خبرنگاران از پروژه های عمرانی شهر، قول مرمت سه بنای تاریخی در پارک طاهباز داده شد که امسال شهرداری توانست به وعده خود جامه عمل بپوشاند.

وی توضیح داد: عملیات اجرایی مرمت سه بنا با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال از امروز آغاز شده است و طبق پیش بینی تا پایان سال 1402 به اتمام می رسد.

اختیاری بیان کرد: سه ساختمان مرمت شده به فرهنگ سرای کودک و نوجوان، خانه مردم شناسی، کتابخانه محمودآباد شناسی و خانه فرهنگ ، هنر و رسانه اختصاص داده خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرمت ساختمان های تاریخی طاهباز

مرمت ساختمان های تاریخی طاهباز