مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 09:452023-09-05بين الملل

برگزاری نشست کمیته اجرای موافقت نامه انتقال محکومان ایران و ترکیه


معاون حقوق بشر و امور بین الملل وزارت دادگستری گفت: نخستین نشست کمیته اجرای موافقت نامه انتقال محکومان ایران و ترکیه برگزار شد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، عسکر جلالیان معاون وزیر دادگستری و رییس کمیته انتقال محکومان کشورمان که به همراه هیئتی به آنکارا سفر کرده، با وزیر و معاون وزیر دادگستری ترکیه دیدار کرد.

جلالیان ضمن اشاره به روابط حسنه 2 کشور، اظهار کرد: بیش از 2 هزار زندانی ایرانی در زندان های ترکیه به سر می برند و این نشست، نخستین اقدام مشترک وزارتخانه های 2 کشور برای سرعت بخشیدن به اجرای موافقت نامه و انتقال زندانیان 2 کشور است.

رییس کمیته انتقال محکومان افزود: وزارت دادگستری کشورهای اسلامی ایران و ترکیه به منظور توسعه همکاری های حقوقی و قضایی در سال 1390، یادداشت تفاهمی را امضا کردند و تاکنون 2 نشست کمیته راهبری در تهران (سال 1395) و آنکارا (سال 1396) برگزار کرده اند و در این سفر زمینه برگزاری نشست های نوبه ای فراهم شد.

نشست های کارشناسان 2 کشور برای بررسی و رفع موانع و مشکلات انتقال زندانیان ایران و ترکیه امروز 14 شهریور در وزارت دادگستری آنکارا برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نشست کمیته اجرای موافقت نامه انتقال محکومان ایران و ترکیه

برگزاری نشست کمیته اجرای موافقت نامه انتقال محکومان ایران و ترکیه