مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 شهریور 1402 ساعت 08:502023-09-22اقتصادي

تازه ترین آمار بنگاه های مشمول معافیت بیمه ای


آخرین نتایج اجرای طرح کارورزی در کشور نشان می دهد که بیش از 68 هزار نفر از فارغ التحصیلان از طریق این طرح موفق به عقد قرارداد کار شده و بیش از 12 هزار بنگاه از معافیت بیمه ای بهره مند شده اند.

- آخرین نتایج اجرای طرح کارورزی در کشور نشان می دهد که بیش از 68 هزار نفر از فارغ التحصیلان از طریق این طرح موفق به عقد قرارداد کار شده و بیش از 12 هزار بنگاه از معافیت بیمه ای بهره مند شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طرح کارورزی ویژه فارغ التحصیلان دانشگاهی یکی از برنامه های موثر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است که ذیل برنامه سیاست های فعال بازار کار در قالب تبصره (18) قوانین بودجه سنواتی تدوین شده است.

وزارت کار به عنوان مجری طرح در چند سال گذشته تلاش کرده با اجرای این طرح، بستر لازم برای مهارت آموزی و ارائه آموزش های شغلی به فارغ التحصیلان دانشگاهی بـا استفاده از ظرفیت های بلااستفاده موجود در واحدهای فعال اقتصادی در بخش های خصوصی و تعاونی فراهم شود.

از جمله اهداف اجرای این طرح، افزایش قابلیت جذب و اشتغال دانش آموختگان از طریق انتقال مهارت و تجربه در محیط کار برای ورود به بازار کار، ایجاد انگیزه کارآفرینی و کسب و کار در دانش آموختگان و کاهش هزینه به کارگماری نیروی کار برای کارفرماست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تازه ترین آمار بنگاه های مشمول معافیت بیمه ای

تازه ترین آمار بنگاه های مشمول معافیت بیمه ای