مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 09:102023-08-25پزشكي

این غذاها سیستم ایمنی بدن را ضعیف می کند


عوامل زیادی می توانند در تضعیف سیستم ایمنی نقش داشته باشند.

تضعیف سیستم ایمنی منجر به خستگی و تأخیر در التیام زخم ها می شود.

- جی پلاس ، فردی که دارای سیستم ایمنی ضعیفی است احتمال ابتلا به بیماری های مختلف از جمله سرماخوردگی و آنفولانزا در آن افزایش پیدا می کند.

نوشابه بهداشت نیوز نوشت؛ نوشابه و سایر نوشیدنی های شیرین حاوی مقادیر زیادی قند و کالری هستند، و هیچ ارزش غذایی برای بدن ندارند، بعلاوه این نوشیدنی ها باعث افرایش وزن می شوند و با جذب مقادیر زیاد قند در بدن، باعث افزایش التهاب و سرکوب عملکرد سیستم ایمنی بدن می شوند.

به گفته متخصصین تغدیه نوشابه به دلیل داشتن قند و کالری زیاد در صدر لیست مواد غذایی تضعیف کننده سیستم ایمنی قرار دارد و باید تا حد امکان از برنامه غذایی افراد حذف شود.

غذاهای سوخاری شده اگر چه غذاهای سوخاری ظاهر جذاب و طعم ترد و فوق العاده ای دارند اما این غذاهای خوشمزه به دلیل سرخ شدن در روغن، حاوی چربی زیادی هستند به همین دلیل برای سیستم ایمنی مضر محسوب می شوند.

انواع شکلات، شیرینی، پاستیل و کوکی شیرینی ها، شکلات ها، بیسکوییت ها، پاستیل ها، آدامس ها، کوکی ها و حتی لواشک های ترش که نه تنها در میان بزرگسالان بلکه در میان کودکان هم بیشترین میزن مصرف را دارند حاوی قندهای فرآوری شده هستند که باعث بروز الت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این غذاها سیستم ایمنی بدن را ضعیف می کند

این غذاها سیستم ایمنی بدن را ضعیف می کند