مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 شهریور 1402 ساعت 10:152023-09-15اقتصادي

کشاورزان برای سنددار کردن اراضی اقدام کنند


رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: امور اراضی باید به دنبال این باشد تا کشاورزان را ترغیب کنند به سمت سنددار کردن اراضی کشاورزی خود بروند.

- ایسنا/مازندران رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: امور اراضی باید به دنبال این باشد تا کشاورزان را ترغیب کنند به سمت سنددار کردن اراضی کشاورزی خود بروند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی جهادکشاورزی مازندران، حسن عنایتی کلیجی در جلسه هماهنگی صدور اسناد، حفظ کاربری و یکپارچگی اراضی کشاورزی اظهار کرد: سنددار کردن اراضی کشاورزی باید با قوت بیشتری مورد توجه قرار گیرد و امور اراضی باید به دنبال این باشد تا کشاورزان را ترغیب کنند به سمت سنددار کردن اراضی کشاورزی خود بروند.

وی ادامه داد: رفع تداخلات در برخی شهرستان ها به اتمام رسیده است و ثبت اسناد املاک باید پیگیر این موضوع باشند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران تصریح کرد: مناطقی که نقشه های آن آماده است تا پایان آذرماه رفع تداخلات آن انجام می شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: در مازندران به عنوان قطب کشاورزی کشور، حوزه زمین برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است و حساسیت ویژه ای در بحث زمین داریم.

عنایتی با بیان اینکه مازندران تامین کننده امنیت غذایی کشور است، گفت: با سنددار کردن اراضی کشاورزی بسیاری از مشکلات رفع می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشاورزان برای سنددار کردن اراضی اقدام کنند

کشاورزان برای سنددار کردن اراضی اقدام کنند