مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 08:052023-09-17بين الملل

حمله پهپادی اوکراین به پایتخت روسیه و منطقه کریمه دفع شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از اسپوتنیک، «سرگیی سوبیانین»، شهردار مسکو اعلام کرد که پدافند هوایی ارتش روسیه بامداد امروز یک پهپاد مهاجم ارتش اوکراین را در منطقه «رامِنسکای» مسکو رهگیری و منهدم کرده است و در این حادثه کسی آسیب ندیده و خسارتی وارد نشده است.

- در ادامه حملات پهپادی مداومِ ارتش اوکراین در عمق خاک روسیه، مقامات مسکو اعلام کردند که بامداد امروز پدافند هوایی این کشور یک حمله پهپادی دیگر را دفع کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از اسپوتنیک، سرگیی سوبیانین ، شهردار مسکو اعلام کرد که پدافند هوایی ارتش روسیه بامداد امروز یک پهپاد مهاجم ارتش اوکراین را در منطقه رامِنسکای مسکو رهگیری و منهدم کرده است و در این حادثه کسی آسیب ندیده و خسارتی وارد نشده است.

در همین راستا وزارت دفاع روسیه هم با انتشار بیانیه ای اعلام کرد پدافند هوایی این کشور یک پهپاد اوکراینی را در آسمان منطقه دومودِیفو در منطقه مسکو سرنگون کرده است.

در بیانیه وزارت دفاع روسیه همچنین آمده که شامگاه شنبه پدافند هوایی ارتش روسیه 6 پهپاد مهاجم اوکراینی را در سواحل شرقی و شمال غربی شبه جزیره کریمه را رهگیری و منهدم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله پهپادی اوکراین به پایتخت روسیه و منطقه کریمه دفع شد

حمله پهپادی اوکراین به پایتخت روسیه و منطقه کریمه دفع شد