مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 05:452023-08-23فناوري

چطور از تشعشعات تلفن همراه در امان بمانیم؟


توصیه می کنیم تلفن ثابت و لپ تاپ یا کامپیوتر متصل به کابل LAN را به عنوان راه اصلی برای اتصال به اینترنت ترجیح دهید، برای بسیاری از مردم، این استراتژی برای کاهش تشعشع در خانه و همچنان اطمینان از دسترسی به اینترنت بسیار مهم است.

- برای کم کردن اثر تشعشعات موبایل چندین راهکار ساده وجود دارد که می توانید با استفاده از آن ها کمتر با مشکلات ناشی از موبایل دست و پنجه نرم کنید.

کنار گذاشتن تلفن همراه در این روزها به امری غیرممکن تبدیل شده و همه افراد با علم به ضرر و تشعشعات تولیدی توسط گوشی ها نمی توانند آنها را از خود دور کنند.

تحقیقات انجام شده، نشان می دهد، افزایش سرطان مغز، آسیب DNA، استرس اکسیداتیو، اختلال عملکرد سیستم ایمنی، تغییر رشد مغز، آسیب تولید مثل، تغییرات خواب، بیش فعالی و آسیب حافظه از اثرات نامطلوب پرتو فرکانس رادیویی تلفن همراه است.

از این رو بسیاری از افراد در مورد  تشعشعات تلفن همراه نگران هستند و برخی اقدامات ساده وجود دارد که می تواند به کاهش قرار گرفتن در معرض امواج تلفن های همراه کمک کند.

فاصله مهم است به طور کلی، لازم است بدانید زمانی که از محصولات بی سیم برای صحبت با شخصی استفاده می کنید، بیشترین انرژی را ساطع می کنند و هر چه دستگاه به شما نزدیکتر باشد، انرژی بیشتری جذب خواهید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چطور از تشعشعات تلفن همراه در امان بمانیم؟

چطور از تشعشعات تلفن همراه در امان بمانیم؟