مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 15:302023-09-20سياسي

43 پیشکسوت دوران دفاع مقدس سقز تجلیل شدند


43 پیشکسوت دوران دفاع مقدس در شهرستان سقز تجلیل شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سقز، معاون استاندار و  فرماندار ویژه سقز در مراسم تجلیل از 43 پیشکسوت دوران دفاع مقدس با گرامیداشت سی و چهارمین سالگرد بزرگداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: دوران دفاع مقدس، بزرگترین و پرافتخارترین رویداد و یادآور حماسه و ایثارگری های فرزندان این مرز و بوم است.

جعفر توان در این مراسم که در آستانه سالگرد هفته دفاع مقدس و همزمان با سراسر کشور با عنوان جهاد و مقاومت از دیروز تا امروز در سالن 29 گولان فرمانداری برگزار شد، افزود: رزمندگان کشورمان و ملت رشید ایران اسلامی در جنگ هشت ساله با تکیه به ایمان و رهبری حضرت امام خمینی (ره) و روحیه جهادی در برابر توطئه های دشمنان ایستادگی نمودند و سایر کشورهای استکبار ستیز هم از این روش و منش، الگو گرفتند.

وی اضافه کرد: تبدیل شدن کشورمان ایران به یک قدرت دفاعی و امنیت آفرین که مایوس کننده دشمنان در تمام مقاطع بوده است، نشان دهنده گام نهادن ملت هوشیار و بصیر در مسیر استکبار ستیزی، تکیه به ایمان، اعتقاد به ولایت فقیه و توان داخلی و الگو گرفتن از شهدا و رزمندگان است.

رییس ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس با اشاره به اهمیت روایتگری برای جلوگیری از فراموش شدن ارزش ها و دستاوردهای دفاع مقدس در شهرستان سقز، خواستار ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

43 پیشکسوت دوران دفاع مقدس سقز تجلیل شدند

43 پیشکسوت دوران دفاع مقدس سقز تجلیل شدند