مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 21:252023-08-30سياسي

360 میلیارد تومان صرف تکمیل مدارس خیرساز استان یزد شد


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد از اختصاص 360 میلیارد تومان به تکمیل مدارس خیرساز نیمه تمام استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدجواد ابوالحسینی روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری اشکذر که به مناسبت هفته دولت برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: هفته دولت بهانه ای است که در مناطق مختلف کشور فرصتی برای تبیین دستاوردها و بررسی نقاط ضعف دولت در مناطق مختلف فراهم شود و بتوانیم از این رهگذر بهترین خدمت رسانی را به مردم انجام دهیم.

وی با بیان اینکه اشکذر یکی از شهرستان های کلیدی استان یزد است و در حوزه های مختلف شاخص های بالایی دارد، افزود: اشکذر با وجود اینکه از نظر جمعیت و وسعت جزو شهرستان های متوسط استان است، در بحث تولید و اشتغال و کارآفرینی، در صدر شهرستان های استان است و سهم بسزایی در رشد و شکوفایی استان یزد دارد.

ابوالحسینی یادآور شد: وجود این شهرستان در کریدور شمال به جنوب کشور از مزیت های اشکذر است که باید از این ظرفیت به بهترین نحو استفاده شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد ادامه داد: مهمترین ظرفیت و مزیت شهرستان اشکذر، نیروی انسانی توانمند این شهرستان است به نحوی که در سطح کشور و استان افراد شاخص توانمند و مدیران ارزشمندی را معرفی کرده و در سنوات مختلف شاهد حضور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

360 میلیارد تومان صرف تکمیل مدارس خیرساز استان یزد شد

360 میلیارد تومان صرف تکمیل مدارس خیرساز استان یزد شد