مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 17:452023-09-10سياسي

4000 نفر از چرخه حمایت کمیته امداد چهارمحال وبختیاری خارج شدند


مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه در شش ماه گذشته تعداد بالغ بر 4000 نفر از جمعیت تحت پوشش این نهاد در این استان کم شده است، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه در شش ماه گذشته تعداد بالغ بر 4000 نفر از جمعیت تحت پوشش این نهاد در این استان کم شده است، گفت: امیدواریم تا پایان سال نیز 2000 نفر دیگر به این تعداد اضافه و از چرخه حمایتی کمیته امداد خارج شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جاسم محمدی فارسانی، امروز، 19 شهریورماه در نشستی خبری با اشاره به اینکه رسالت این نهاد رفع فقر و محرومیت استان در حوزه مادی و معنوی است، اظهار کرد: در حوزه مادی، توجه به معیشت، آموزش و اشتغال، مسکن، بیمه و درمان در اولویت کارهای امداد قرار دارد.

وی ادامه داد: در مقوله فرهنگی و معنوی نیز چهار موضوع جهاد تبیین، عدالت محوری، جمعیت و جوانی و زیست عفیفانه سرلوحه کار مجموعه کمیته امداد قرار دارد.

محمدی تصریح کرد: در حال حاضر، 43 هزار و 300 خانواده از خدمات کمیته امداد استان استفاده می کنند که شامل 99 هزار نفر است؛ نیت و برنامه اصلی کمیته امداد مبتنی بر توانمندسازی خانواده ها و خروج آنان از چرخه حمایتی و ورود آنان به چرخه تولید مملکت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4000 نفر از چرخه حمایت کمیته امداد چهارمحال وبختیاری خارج شدند

4000 نفر از چرخه حمایت کمیته امداد چهارمحال وبختیاری خارج شدند