مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 09:552023-08-29سياسي

برگزاری یک هزار و 355 یادواره شهدا در مدارس سیستان و بلوچستان


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان از برگزاری یک هزار و 355 یادواره شهدا در مدارس استان خبر داد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان از برگزاری یک هزار و 355 یادواره شهدا در مدارس استان خبر داد.

محمد ناظری روز دوشنبه 6 شهریور در نشست خبری با اصحاب رسانه با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر بیان کرد: در هفته دولت 12 عنوان برنامه کلی در ستاد هفته دولت بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان در نظر گرفته شده که شامل 83 برنامه در سطح شهرستان های استان است.

وی از برگزاری یادواره 20 شهید دولت در استانداری سیستان و بلوچستان در هشتم شهریورماه در زاهدان خبر داد و افزود: هفت نفر از این شهدا در جبهه های هشت سال دفاع مقدس و 12 شهید ترور و یک شهید هم در انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی به شهادت رسید.

حسینیه های بنیاد شهید سیستان و بلوچستان آماده خدمت به زائران پاکستانی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان با اشاره به تقارن هفته دولت با ایام اربعین حسینی اظهار کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران استان نیز برای ارائه خدمات فرهنگی و پذیرایی از زائران پاکستانی در سطح استان حسینیه های شهدا در شهرستان های ریمدان، چابهار، ایرانشهر و زاهدان در چند نق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری یک هزار و 355 یادواره شهدا در مدارس سیستان و بلوچستان

برگزاری یک هزار و 355 یادواره شهدا در مدارس سیستان و بلوچستان