مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 09:312023-08-29سياسي

اموال کمپ ماده 16 اراک به سرقت رفته است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک به نقل از شورای شهر پیمان عین القضاتی اظهار کرد: نزدیک به دو سال است که در شورای شهر، شهرداری و سایر دستگاه ها و نهادها در حال پیگیری این مهم هستیم؛ علی رغم تمام پیگیری های صورت گرفته کمپ ماده 16 در اراک کارکرد اصلی  خود را از دست داده است، به نحوی که می توان گفت ما فاقد کمپ ماده 16 در اراک هستیم.

وی با اشاره به سرقت اموال کمپ ماده 16 اراک، گفت: مکانی که برای کمپ توسط شهرداری آماده سازی، تجهیز و در نظر گرفته شده است، در اختیار اداره کل بهزیستی قرار دارد و در آخرین بازدیدی که از این مجموعه داشتیم بر اثر سهل انگاری و مسئولیت پذیر نبودن، اموال این مجموعه به سرقت رفته است.

وی اضافه کرد: با تدوین نامه ای توسط شهرداری و ارجاع آن به معاونت سیاسی و امنیتی استانداری و یادآوری برای پیگیری و درخواست از حراست شهرداری برای پیگیری اموال از دست رفته مردم، خواستار معرفی افرادی که در این خصوص کوتاهی کرده اند، هستیم تا مشخص شود، به چه دلیل سهل انگاری صورت گرفته است.

عین القضاتی با اشاره به ضرورت ساماندهی معتادان متجاهر گفت: کلانشهر اراک نیازمند ساماندهی معتادین متجاهر است و دستگاه های ذی ربط هرچه سریع تر باید نتیجه اقدامات خود را در این زمینه به مردم اعلام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اموال کمپ ماده 16 اراک به سرقت رفته است

اموال کمپ ماده 16 اراک به سرقت رفته است