مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 14:252023-09-10سياسي

انجام 101 عملیات امداد و نجات توسط امدادگران هلال احمر کرمانشاه


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از انجام 101 عملیات امداد و نجات توسط امدادگران هلال احمر کرمانشاه طی ایام اربعین خبر داد.

- محمد باقر محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به عملکرد جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه در خدمات رسانی به زائرین اربعین حسینی، اظهار کرد: جمعیت هلال احمر نیز همسو و همگام با سایر سازمان ها و دستگاه های خدمات رسان استان حداکثر توان و ظرفیت خود برای خدمت رسانی به زوار عزیز اربعین حسینی در کنار ماموریت های اصلی خود را به کار گرفت و در طول رویداد معنوی اربعین سال جاری توانست خدمات متنوعی را در بخش های مختلف و متناسب با نیاز زائرین در کنار ماموریت اصلی امداد و نجات خود به انجام برساند.

وی افزود: محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه تا مبادی خروجی مرزهای خسروی و مهران با ایجاد و تقویت پایگاه ها و پست های موقت امدادی زیر چتر حمایتی و خدمات رسانی تیم های عملیاتی جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه قرار گرفت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه تصریح کرد: در حوزه برون مرزی نیز با اتخاذ تدابیر لازم و بر اساس هماهنگی با مراجع ذی صلاح تا کیلومترها داخل خاک عراق (استان دیالی) از خدمات بشردوستانه و امدادی جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه بهرمند بوده و تیم های عملیاتی مستقر در منذریه خدمات ارزشمند و شایسته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام 101 عملیات امداد و نجات توسط امدادگران هلال احمر کرمانشاه

انجام 101 عملیات امداد و نجات توسط امدادگران هلال احمر کرمانشاه