مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 شهریور 1402 ساعت 09:152023-09-06حوادث

کشف 50 هزار کیلو انواع قهوه قاچاق از سوله ای در شهرک صنعتی قرچک


فرمانده انتظامی قرچک از کشف 50 هزار کیلو گرم انواع پودر شیر، قهوه و کاکائو قاچاق به ارزش 50 میلیارد ریال از سوله ای در شهرک صنعتی این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ یداله طهماسیان صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران از کشف انواع پودر شیر، قهوه و کاکائو قاچاق در قرچک خبر داد و در تشریح جزییات این خبر اظهار داشت: در پی دریافت اخبار و اطلاعاتی مبنی بر وجود یک سوله بزرگ مملو از انواع پودر شیر، قهوه و کاکائو قاچاق در شهرک صنعتی قرچک، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران پلیس مبارزه با جرایم اقتصادی انتظامی شهرستان، پس از انجام اقدامات اطلاعاتی موفق شدند محل این سوله را شناسایی و پس از هماهنگی قضایی به محل اعزام و به بازرسی از آنجا پرداختند.

این مقام انتظامی شهرستان اعلام داشت: در بازرسی از این سوله ،50 هزار کیلوگرم انواع پودر شیر، قهوه و کاکائو قاچاق کشف شد، که برابر نظریه کارشناسان ارزش این محموله 50 میلیارد ریال برآورد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قرچک گفت: با عنایت به اینکه محل سوله پلمب شد، در این راستا یک متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 50 هزار کیلو انواع قهوه قاچاق از سوله ای در شهرک صنعتی قرچک

کشف 50 هزار کیلو انواع قهوه قاچاق از سوله ای در شهرک صنعتی قرچک