مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 14:502023-08-30سياسي

آغاز هفدهمین سوگواره تعزیه ملی لامرد از اربعین


هفدهمین سوگواره تعزیه کشوری عاشوراییان، همزمان با ایام اربعین حسینی از چهارشنبه 15 شهریور در شهرستان لامرد از توابع استان فارس، برگزار می شود.

- ایسنا/فارس هفدهمین سوگواره تعزیه کشوری عاشوراییان، همزمان با ایام اربعین حسینی از چهارشنبه 15 شهریور در شهرستان لامرد از توابع استان فارس، برگزار می شود.

دبیر هفدهمین سوگواره تعزیه کشوری عاشوراییان لامرد، چهارشنبه 8 شهریور به خبرنگاران گفت: 17 سال است که لامرد و مؤسسه موقوفه بیت العباس این شهر، میزبانی گروه های تعزیه با هدف گرامیداشت این هنر آیینی برعهده دارد.

جلال بردیده با بیان اینکه امسال از 50 روز قبل فراخوان دعوت از گروه های تعزیه در فضای مجازی سراسر کشور منتشر شده است، گفت: پس از دریافت فیلم گروه های متقاضی و داوری و بازبینی، 10 گروه تعزیه از 6 استان برای حضور و اجرای تعزیه میدانی در هفدهمین سوگواره تعزیه عاشوراییان، انتخاب شدند.

دبیر هفدهمین سوگواره تعزیه ملی عاشوراییان لامرد، خاطرنشان کرد: این 10 گروه برتر، از استان های تهران، قزوین، خوزستان، فارس، بوشهر و البرز، برای اجرای نمایش در این دوره، انتخاب شده اند.

به گفته وی، آیین افتتاحیه سوگواره تعزیه امسال در لامرد؛ ساعت 20 و 30 دقیقه شامگاه چهارشنبه 15 شهریور، همزمان با اربعین حسینی و با اجرای تعزیه حضرت عبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز هفدهمین سوگواره تعزیه ملی لامرد از اربعین

آغاز هفدهمین سوگواره تعزیه ملی لامرد از اربعین