مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 00:202023-09-03بين الملل

هشدار دیپلمات روس درباره درگیری مستقیم با ناتو


معاون نماینده روسیه در سازمان ملل ضمن نیابتی خواندن جنگ اوکراین با روسیه به نیابت از ناتو، گفت در چنین درگیری شدیدی نمی توان هیچ احتمالی را رد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دیمیتری پولیانسکی معاون دفتر نمایندگی دائم فدراسیون روسیه در سازمان ملل شامگاه یکشنبه درباره درگیری مستقیم سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) با کشورش هشدار داد.

پولیانسکی در صفحه توییتر با بیان اینکه جنگ در اوکراین به جایی رسیده که می تواند به راحتی به یک درگیری تمام عیار بین روسیه و ناتو تبدیل شود، دخالت عمیق این ائتلاف در جنگ بین مسکو و کی یف را مقصر این مسئله دانست.

به نوشته وبگاه راشاتودی ، وی در این باره گفت: ما بارها هشدار داده ایم که وضعیت کاملاً خطرناک است و خطر بزرگ درگیری مستقیم بین روسیه و ناتو وجود دارد.

این ائتلاف به رهبری آمریکا، در حال حاضر به هر وسیله ممکن از نیروهای اوکراینی حمایت می کند و فقط نیروهایش را به طور مستقیم مستقر نکرده است .

این دیپلمات روس با بیان اینکه روسیه نشانه های زیادی مبنی بر وجود مربیان نظامی و مزدوران غربی در اوکراین را می بیند، به برخی پیام های عجیب درباره کشته شدن افسران و ژنرال های ناتو در این جنگ اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار دیپلمات روس درباره درگیری مستقیم با ناتو

هشدار دیپلمات روس درباره درگیری مستقیم با ناتو