مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 15:002023-08-28سياسي

سفرهای اشتغال آفرینی با اولویت نیروهای بومی در ایام اربعین


بستر اشتغال آفرینی با اولویت نیروی کار بومی در ایام اربعین فراهم شود.

- حسن بهرام نیا استاندار ایلام روز دوشنبه 6 شهریور ماه در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان، گفت: تولیدات استان باید به سمت دانش بنیان سوق داده شود چراکه ارتقا ضریب بهره وری در سایه توجه ویژه به تولیدات دانش بنیان است.

وی انسجام و همدلی را رمز موفقیت در تمامی امور استان اعلام کرد و گفت: همه دستگاه ها یاریگر پارک علم و فناوری استان برای تحقق اهداف و برنامه های این مجموعه برای توجه ویژه به نخگبان و اجرای طرح های دانش بنیان باشند.

استاندار ایلام، آمادگی مردم استان و ارتقاء زیر ساخت ها را دو مولفه مهم نقش آفرینی موثر استان در اربعین حسینی ( ع )  عنوان و تاکید کرد: استان ایلام به خود می بالد به عنوان پایتخت خادمین سیدالشهدا ( ع ) در اربعین نقش آفرینی می کند.

 وی با تقدیر از زحمات همه دست اندرکاران اربعین افزود: تحول چند برابری صورت گرفته در حوزه زیر ساخت ها برای همه مسئولین و مردم که امسال برای زیارت به استان مراجعه کردند قابل لمس بوده و بر پیشرفت و ارتقاء سطح خدمات صحه گذاشتند.

استاندار ایلام خاطر نشان کرد: 6 هزار و 400 میلیارد تومان در دوره اخیر برای ارتقاء زیرساخت ها هزینه شده است که از این میزان 5 هزار میلیارد در حوزه راهداری و راه و شهرسازی بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفرهای اشتغال آفرینی با اولویت نیروهای بومی در ایام اربعین

سفرهای اشتغال آفرینی با اولویت نیروهای بومی در ایام اربعین