مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 شهریور 1402 ساعت 07:052023-09-15سياسي

پیروزی در همه عرصه ها با اراده قاطع و دوراندیشی حاصل می شود


مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های لرستان گفت: پیروزی در همه عرصه ها با اراده قاطع و دوراندیشی حاصل می شود.

- مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های لرستان: پیروزی در همه عرصه ها با اراده قاطع و دوراندیشی حاصل می شود ایسنا/لرستان مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های لرستان گفت: پیروزی در همه عرصه ها با اراده قاطع و دوراندیشی حاصل می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین دکتر حبیب حاتمی کن کبود 23 شهریورماه در آیین آغاز دومین دوره طرح حامیم (توانمندسازی دانشجویان فعال فرهنگی، سیاسی، اجتماعی) استان به میزبانی دانشگاه لرستان که در سالن شهید سلیمانی این دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: براساس تعالیم دین اسلام، پیروزی در همه عرصه ها و میدان ها، مستلزم داشتن اراده قاطع و دوراندیشی است.

وی تصریح کرد: طرح حامیم استان لرستان همزمان با سراسر کشور با هدف توانمندسازی دانشجویان فعال فرهنگی، سیاسی، اجتماعی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی برگزار می شود و طرح حامیم یک نیز در سال گذشته در استان برگزار شد.

مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های لرستان خاطرنشان کرد: در استان لرستان بیش از 10 هزار دانشجوی فعال فرهنگی، سیاسی، اجتماعی وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیروزی در همه عرصه ها با اراده قاطع و دوراندیشی حاصل می شود

پیروزی در همه عرصه ها با اراده قاطع و دوراندیشی حاصل می شود