مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 15:302023-09-17اقتصادي

اوجی: تحریم ها در حوزه نفت و گاز در حال بی اثر شدن است


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، «جواد اوجی» امروز (یکشنبه) با حضور در هفدهمین نمایشگاه ایران پلاست، افزود: با همت متخصصان و سازندگان توانمند کشور، - وزیر نفت با اشاره به استقبال گسترده شرکت های خارجی از نمایشگاه ایران پلاست، گفت: تحریم ها در حوزه نفت و گاز در حال بی اثر شدن است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو،  جواد اوجی امروز (یکشنبه) با حضور در هفدهمین نمایشگاه ایران پلاست، افزود: با همت متخصصان و سازندگان توانمند کشور، به جز پالایشگاه های فراسرزمینی به پتروشیمی های فراسرزمینی هم ورود کرده ایم.

وی درباره همکاری با شرکت های روسی، گفت: برای توسعه هفت میدان نفتی با شرکت های نفتی روسیه قرارداد داریم و همکاری می کنیم.

اوجی ادامه داد: هم در بخش بالادستی و هم در بخش پایین دستی تفاهم نامه هایی با شرکت های روس از جمله گازپروم منعقد کرده ایم و فاز های نخست بعضی از میادین به بهره برداری و تولید نفت رسیده است.

وزیر نفت درباره میدان آرش نیز گفت: جمهوری اسلامی از سهمش نخواهد گذشت و مشکل این میدان هم مانند سایر میادین مشترک با مذاکرات وزارت خارجه با طرف کویتی حل و فصل می شود.

وی همچنین درباره طرح میانکاله گفت: هر طرحی که مجوز محیط زیست دارد عملیاتی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوجی: تحریم ها در حوزه نفت و گاز در حال بی اثر شدن است

اوجی: تحریم ها در حوزه نفت و گاز در حال بی اثر شدن است