مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 11:252023-08-31اقتصادي

کشف و ضبط 8 تن فرآوردە خام دامی غیر بهداشتی در مریوان


رییس اداره دامپزشکی شهرستان مریوان از کشف و ضبط 8 تن فرآورده های خام دامی طی شش ماە اول سالی جاری خبر داد.

- ایسنا/کردستان رییس اداره دامپزشکی شهرستان مریوان از کشف و ضبط 8 تن فرآورده های خام دامی طی شش ماە اول سالی جاری خبر داد.

کیوان نوری در گفت وگو با خبرنگاران بە مناسبت هفتە دولت بە ارائە گزارش عملکرد این ادارە طی شش ماهە اخیر سال جاری پرداخت و اظهار کرد: رسالت سازمان دامپزشکی کشور از همان ابتدای تأسیس تاکنون حفظ و حراست از سرمایه های دامی کشور بوده و هست.

وی عنوان کرد: اداره دامپزشکی شهرستان مریوان نیز در این راستا و طی شش ماهه اخیر موفق شده، هم در بحث حفاظت از سرمایه دامی و هم در بحث صیانت از صنعت طیور و همچنین در بحث تأمین بهداشت عمومی و بازرسی از مراکز عرضه فرآورده های خام دامی اقدامات مفید و مؤثری را انجام داده که گاها از طریق رسانه های دیداری و شنیداری و فضای مجازی خدمت مردم عزیز انعکاس یافته است.

نوری اظهار کرد: در بحث حفاظت از سرمایه های دامی طی شش ماه اخیر با تلاش و همت اکیپ های عملیاتی شبکه دامپزشکی مریوان به هر روستای شهرستان، که جمعیت دامی بالای ده رأس داشته اند، بەطور میانگین 3 بار مراجعه شده و این مراجعات جهت انجام واکسیناسیون، سمپاشی، پایش بیماری ها و اجرای کلاس های آموزشی و ترویجی بوده و هدف از آن کنترل بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف و ضبط 8 تن فرآوردە خام دامی غیر بهداشتی در مریوان

کشف و ضبط 8 تن فرآوردە خام دامی غیر بهداشتی در مریوان