مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 14:052023-09-03سياسي

ایستادگی مقابل دشمنان، رمز سربلندی نیروهای مسلح ایران است


نماینده ولی فقیه در استان اصفهان و امام جمعه اصفهان گفت: از وجوه تمایز نیروهای مسلح ایران این است که علاوه بر نخبگی در عرصه نظامی و تولید سلاح، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، نماینده ولی فقیه در استان اصفهان و امام جمعه اصفهان دردیدار جمعی از فرماندهان منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی با تسلیت ایام اربعین حسینی  اظهارکرد: امیدواریم خداوند به همه توفیق دهد که حسینی زندگی و رفتار کنیم و حسینی بمیریم.

وی با بیان اینکه گزارش ارائه شده از سوی فرماندهان پدافند هوایی در زمینه توانمندی هاو پیشرفت های نظامی در این عرصه باعث مسرت و امیدواری است، گفت: از وجوه تمایز نیروهای مسلح ایران این است که علاوه بر نخبگی در عرصه نظامی و تولید سلاح، درعرصه اعتقاد و ایمان به خدا بی بدیل بوده اند.

طباطبایی نژاد خاطرنشان کرد: در ابتدای جنگ تحمیلی، تمام تلاش دشمن این بود که اسلحه ای به ایران فروخته نشود و امروز به برکت انقلاب اسلامی پس از چهار دهه، تمام همت دنیای کفر این است که کسی از ایران اسلحه نخرد.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان افزود: پیش از پیروزی انقلاب اسلامی، نیروهای آمریکایی حتی اجازه عوض کردن فیلتر هواپیماها را به مهندسین ایرانی نمی دادند ولی امروز مجهزترین و پیشرفته ترین پهپاد های آمریکای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایستادگی مقابل دشمنان، رمز سربلندی نیروهای مسلح ایران است

ایستادگی مقابل دشمنان، رمز سربلندی نیروهای مسلح ایران است