مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 شهریور 1402 ساعت 14:002023-09-08فرهنگي

معرفی آثار یکی از بخش های جشنواره نمایش های آیینی و سنتی


هیات داوران بخش «معرکه ها، آیین ها و بازی های نمایشی» جشنواره نمایش های آیینی و سنتی پانزده نمایش را برای حضور در جشنواره بیست و یکم معرفی کردند.

- هیات داوران بخش معرکه ها، آیین ها و بازی های نمایشی جشنواره نمایش های آیینی و سنتی پانزده نمایش را برای حضور در جشنواره بیست و یکم معرفی کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، داوران بخش معرکه ها، آیین ها و بازی های نمایشی متشکل از داریوش نصیری، هوشنگ جاوید و ابوالفضل ورمزیار پانزده نمایش را برای حضور در بیست و یکمین جشنواره بین المللی نمایش های آیینی و سنتی معرفی کردند.

جلسه داوری و انتخاب آثار روز دوشنبه 13 شهریور ماه با حضور احمد جولایی دبیر جشنواره و عباس شاه محمدزاده مدیر دبیرخانه برگزار و نتایج بررسی به شرح ذیل اعلام شد: نمایش عروس خروس نوشته علی رضا فرید راد، کارگردان حمیدرضا قزلباش از زنجان نمایش یاریار نوشته مرتضی اسدی مرام، کارگردان مرتضی اسدی مرام و حسین نادری از کرمانشاه نمایش رسم هیش نوشته و کارگردانی ابوذر رحیمی شهواری از هرمزگان (قشم) نمایش بیست چهل نوشته و کارگردانی سام مصطفایی از آذربایجان غربی (خوی) نمایش بهیک بازنه نوشته و کارگردانی علی قاضی از خوزستان (مسجد سلیمان) نمایش چمچه گلین نوشته و کارگردانی حامد ترابی از همد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی آثار یکی از بخش های جشنواره نمایش های آیینی و سنتی

معرفی آثار یکی از بخش های جشنواره نمایش های آیینی و سنتی