مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 11:002023-09-04سياسي

پنجمین رویداد فضای مجازی بسیج در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود


دبیر استانی پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال فعالان فضای مجازی بسیج از برگزاری این رویداد در روزهای پایانی شهریور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، باقر جمالی فرد در گفت و گو با خبرنگاران گفت: پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال فعالان فضای مجازی بسیج در استان کهگیلویه و بویراحمد از 27شهریور ماه به مدت دو روز و در 48 ساعت رقابت فشرده در شهر یاسوج برگزار می شود.

  دبیر استانی پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در کهگیلویه و بویراحمد افزود: این رویداد با حضور تیم های برتر استارت آپی همه شهرستان های استان برگزار خواهد شد.

جمالی فرد با اشاره به اهداف برگزاری پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال درکهگیلویه و بویراحمد گفت: شناسایی استعدادهای ناب و نهفته جوانان و نخبگان استان در زمینه های گوناگون فناوری اطلاعات و تولید محتوای دیجیتالی همگام با منشور گام دوم انقلاب و استفاده بالقوه از فضای مجازی در بین رده های سنی مختلف از اهداف ویژه این رویداد است.

دبیر استانی پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با تصریح این که این رویداد در سطح ملی برای پنجمین بار برگزار خواهد شد، افزود: رویدادهای استارت آپی مکان مناسبی برای صاحبان کسب و کار است تا بتوانند ایده های نو و فکرهای تازه و ذهن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنجمین رویداد فضای مجازی بسیج در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود

پنجمین رویداد فضای مجازی بسیج در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود