مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 19:452023-08-28بين الملل

واکنش آمریکا به افشای دیدار وزرای خارجه رژیم صهیونیستی و لیبی


مسئولان صهیونیست می گویند که به اعتقاد آمریکا، افشای دیدار وزرای خارجه رژیم صهیونیستی و لیبی باعث از بین رفتن تلاش های سازش می شود.

- مسئولان صهیونیست می گویند که به اعتقاد آمریکا، افشای دیدار وزرای خارجه رژیم صهیونیستی و لیبی باعث از بین رفتن تلاش های سازش می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از العربیه، مسئولان رژیم صهیونیستی می گویند که پس از افشای دیدار الی کوهن و نجلاء المنقوش، آمریکا پیامی خشم آلود به اسراییل داد.

مسئولان صهیونیست تأکید کردند که به باور آمریکا، افشای دیدار وزرای خارجه رژیم صهیونیستی و لیبی باعث از بین رفتن تلاش های صلح (سازش) می شود.

افشای دیدار الی کوهن، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی و نجلاء المنقوش، وزیر خارجه لیبی، باعث اعتراضات گسترده در لیبی شده است؛ به طوری که دیشب برخی از مناطق این کشور شاهد تظاهرات بود.

مردم لیبی یکشنبه شب پس از بیانیه وزارت خارجه رژیم اشغاگر مبنی بر دیدار کوهن و المنقوش در ایتالیا، تظاهرات کرده و پرچم رژیم صهیونیستی را به آتش کشیدند.

پس از اعتراضات گسترده مردم لیبی، دولت لیبی به ریاست الدبیبه، نجلاء المنقوش را سمتش برکنار کرد.

مسؤولان وزارت خارجه رژیم صهیونیستی نیز از فاش شدن دیدار الی کوهن و المنقوش انتقاد و اعلام کردند: کشورهایی که روابط دیپلماتیکی با اسراییل ندارند، نگران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش آمریکا به افشای دیدار وزرای خارجه رژیم صهیونیستی و لیبی

واکنش آمریکا به افشای دیدار وزرای خارجه رژیم صهیونیستی و لیبی