مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 08:452023-09-09اقتصادي

آبِ آب شیرین کن خلیج فارس به 2 شهر و 21 روستای هرمزگان می رسد


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان با اشاره به اجرای پروژه جدید آبرسانی در هرمزگان، از تامین آب شرب جمعیتی بالغ بر 40 هزار نفر در دو شهر و 29 روستای شهرستان های بندرعباس و خمیر از خط انتقال آب شیرین کن خلیج فارس تا سال آینده خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، عبدالحمید حمزه پور مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب هرمزگان امروز با بیان اینکه سهم هرمزگان از خط انتقال آب شیرین کن خلیج فارس در حال افزایش است، تصریح کرد: با توجه به همجواری شهرستان خمیر و بندرعباس با سایت و خط انتقال آب شیرین کن خلیج فارس و عبور خط انتقال از این دو شهرستان، شرکت آب و فاضلاب هرمزگان با هدف رفع مشکلات کم آبی، در حال افزایش ظرفیت استفاده از این خط انتقال است.

وی ادامه داد: بندرخمیر و روستاهای مسیر به عنوان اولین مناطق بهره مند از آب تولیدی آب شیرین کن خلیج فارس بودند، ادامه داد: روستای رضوان در شهرستان بندرعباس دومین منطقه بهره مند از خط انتقال خلیج فارس بود که سال گذشته به این خط متصل شد و تنش آبی حاکم بر آن مرتفع و مردم از آب شرب پایدار بهره مند شدند.

به گفته حمزه پور، شرکت آب و فاضلاب هرمزگان در ادامه استفاده از ظرفیت های پیش بینی شده، در آینده برای تامین آب شهر علوی و 9 روستای مجتمع کشار شهرستان خمیر از این خط انتقال برنامه ریزی کرده و عملیات اجرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبِ آب شیرین کن خلیج فارس به 2 شهر و 21 روستای هرمزگان می رسد

آبِ آب شیرین کن خلیج فارس به 2 شهر و 21 روستای هرمزگان می رسد