مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 10:502023-09-12سياسي

شارمهد مسئولیت حمله تروریستی حسینیه وصال شیراز را برعهده گرفت


جمشید شارمهد به عنوان رییس گروهک تروریستی تندر در قالب یک بیانیه که رسانه ای هم شده است به صراحت مسئولیت آن را برعهده گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، جلسه دادرسی حقوقی جمشید شارمهد سرکرده گروهک تروریستی تندر به ریاست قاضی حسین زاده در شعبه 55 دادگاه حقوقی ویژه روابط بین الملل تهران مجتمع قضایی شهید بهشتی برگزار شد.

در ابتدای این جلسه قاضی حسین زاده گفت: جلسه دادگاه حقوقی رسیدگی به دعوای بالغ بر 120 خواهان نسبت به دولت آمریکا و جمشید شارمهد و خواسته و مطالبه مدنی ناشی از اقدامات تروریستی به ویژه موضوع پرونده حاضر، ناظر بر بمب گذاری در حسینیه وصال شیراز که منجر به شهادت 14 نفر و زخمی و جانباز شدن حدود 200 نفر از هموطنان شد، برگزار می شود.

وی افزود: دادگاه حاضر به عنوان تنها دادگاه صالح از حیث حقوقی واجد صلاحیت رسیدگی به دعوای مطروحه خواهان ها نسبت به دولت آمریکا است.

براساس قانون صلاحیت محاکم، قانون مقابله با نقض حقوق بشر و نیز قوانین موضوعه دیگر از جمله قانون مبارزه با تأمین مالی تروریسم و قانون الزام به جبران خسارت ناشی از اقدامات تروریستی دولت آمریکا در منطقه، صلاحیت تام و کامل در رسیدگی به اقدامات تروریستی اشخاص حقیقی و حقوقی و دولت های متخاصمی که نسبت به اتباع ایرانی انجام می دهند برعهده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شارمهد مسئولیت حمله تروریستی حسینیه وصال شیراز را برعهده گرفت

شارمهد مسئولیت حمله تروریستی حسینیه وصال شیراز را برعهده گرفت