مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 11:452023-09-12بين الملل

تل آویو؛ تظاهرات 47هزارنفری مخالفان و دست رد به سینه نتانیاهو


فلسطین اشغالی از بامداد امروز و قبل از آغاز جلسه دادگاه عالی درخصوص طرح تغییرات قضایی، شاهد تظاهرات حدود پنجاه هزار صهیونیست بود؛ مخالفان کابینه هم با رد احتمال هرگونه توافق با ائتلاف کابینه، -   روز گذشته رسانه های عبری اعلام کرده بودند: از ساعت 9صبح امروز به وقت فلسطین اشغالی، 15 قاضی دادستانی عالی اسراییل در جلسه ای تاریخی و سرنوشت ساز که احتمالا شش ساعت و نیم طول خواهد کشید، به بررسی مهم ترین مصوبه های کنست از مجموعه قوانین طرح تغییرات قضایی کابینه نتانیاهو خواهند پرداخت.

در صورت موافقت دادستانی عالی اسراییل با ابطال قانون لغو معقولیت ، که چندی قبل با رای موافق 64 نماینده همسو با نتانیاهو در جلسه پارلمان (کنست) به تصویب رسید، می توان گفت که دادستانی عالی در عمل با ضدکودتایی علیه کابینه نتانیاهو تلاش های وی برای پیشبرد اصلاحات قضایی را ناکام خواهد گذاشت.

دادستانی عالی اسراییل در عمل تنها مرجع حقوقی است که قادر خواهد بود به مانعی بر سر راه اجرایی شدن کودتای قضایی نتانیاهو در اسراییل مبدل شود.

جلسه ماه گذشته دادگاه عالی رژیم صهیونیستی شبکه تلویزیون رژیم صهیونیستی کان امروز در گزارشی از آغاز جلسه دادگاه عالی گزارش داد: جلسه دیوان عالی کشور، روند رسیدگی به شکایات علیه قانون معقولیت را آغاز کرده است؛ در حالی که نخست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تل آویو؛ تظاهرات 47هزارنفری مخالفان و دست رد به سینه نتانیاهو

تل آویو؛ تظاهرات 47هزارنفری مخالفان و دست رد به سینه نتانیاهو