مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 23:402023-08-31بين الملل

سفر به سوریه و لبنان در روزهای حساس منطقه


حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه ایران در حالی به سوریه و لبنان سفر کرده است که اعتراضات ضد دولتی در سوریه برای دومین هفته متوالی ادامه دارد و افزایش تنش ها میان حزب الله لبنان و رژیم اسراییل وهمچنان حملات هوایی اسراییل به سوریه نگرانی های زیادی .

- پایگاه خبری جماران، محمدحسین لطف الهی:حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه ایران در حالی به سوریه و لبنان سفر کرده است که اعتراضات ضد دولتی در سوریه برای دومین هفته متوالی ادامه دارد و افزایش تنش ها میان حزب الله لبنان و رژیم اسراییل وهمچنان حملات هوایی اسراییل به سوریه نگرانی های زیادی را در منطقه به وجود آورده است.

وزیر امور خارجه بعد از ظهر روز چهارشنبه 8 شهریور برای هفتمین بار از زمان آغاز به کار رسمی دولت سیزدهم عازم دمشق شد تا در خصوص طیف گسترده ای از موضوعات شامل همکاری های دوجانبه و تحولات منطقه ای با مقام های سوری دیدار و گفت وگو کند.

او پیش از آغاز این سفر در شبکه اجتماعی ایکس نوشت که سفر به دمشق با هدف تسریع در اجرای توافق های روسای جمهور دو کشور و تقویت سیاست منطقه ای همسایگی انجام می شود.

ابراهیم رییسی، رییس دولت سیزدهم اردیبهشت ماه امسال به سوریه سفر کرده بود و طی این سفر به توافق هایی با همتای سوریه ای خود، بشار اسد دست یافت تا دو کشور بتوانند همکاری ها د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر به سوریه و لبنان در روزهای حساس منطقه

سفر به سوریه و لبنان در روزهای حساس منطقه