مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 11:402023-08-25اقتصادي

دولت سیزدهم برای بازرگانی خوزستان چه کرد؟


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، یکی از پایه های اقتصاد در خوزستان، اقتصاد مرزی است که شامل سه بخش تعاونی ها، بازارچه ها و پایانه های صادراتی است و از آنجایی که یکی از سیاست های مهم دولت سیزدهم نیز توسعه روابط همه جانبه و گسترش دیپلماسی مرزی است .

- ساماندهی مبادلات مرزی در بازارچه های مرزی اروندکنار، شادگان و شوش بخشی از اقداماتی است که تا کنون از سوی دولت سیزدهم در حوزه ساماندهی مبادلات مرزی در استان انجام شده است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، یکی از پایه های اقتصاد در خوزستان، اقتصاد مرزی است که شامل سه بخش تعاونی ها، بازارچه ها و پایانه های صادراتی است و از آنجایی که یکی از سیاست های مهم دولت سیزدهم نیز توسعه روابط همه جانبه و گسترش دیپلماسی مرزی است از این رو تقویت این پایه اقتصادی در خوزستان در دستور کار برنامه های اقتصادی دولت قرار گرفت.

آغاز صادرات در بازارچه مرزی اروندکنار پس از 6 سال ساماندهی مبادلات مرزی در بازارچه های مرزی اروندکنار، شادگان و شوش بخشی از اقداماتی است که تا کنون از سوی دولت سیزدهم در حوزه ساماندهی مبادلات مرزی در استان انجام شده است.

در همین راستا فعالیت بازارچه مرزی اروندکنار از اسفندماه سال گذشته پس از 6 سال وقفه از سرگرفته شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت سیزدهم برای بازرگانی خوزستان چه کرد؟

دولت سیزدهم برای بازرگانی خوزستان چه کرد؟