مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 17:052023-08-24اقتصادي

زنجان جزو استان های پیشرو در تکمیل واحدهای مسکن ملی است


زنجان جزو استان های پیشرو در تکمیل واحدهای مسکونی در قالب های نهضت ملی مسکن، بافت فرسوده و واحدهای روستایی است - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن افشارچی بعد از پنجشنبه در حاشیه بازدید وزیر راه وشهرسازی از پروژه های مسکن ملی استان زنجان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مسکن یکی از سیاست های مهم دولت به شمار می رود و در استان زنجان نیز همه تلاش خود را به کار گرفتیم تا نهضت ملی مسکن را به پیش ببریم.

وی وضعیت پیشرفت مسکن در استان زنجان را خوب و پیشرو ارزیابی کرد و گفت: همواره نیازها و درخواست های استانی برای اجرای هرچه بهتر پروژه های مسکن ملی مورد بررسی قرار گرفته است.

استاندار زنجان عنوان کرد: مجموع واحدهایی که امروز افتتاح می شود حدود 3 هزار و 700 واحد مسکونی است که شامل نهضت ملی مسکن، منازل روستایی، خودمالکی و واحدهای بافت فرسوده شهری می شود.

وی با بیان اینکه افزایش وام مسکن از جمله کارهای خوبی است که در این حوزه صورت گرفته، تصریح کرد: باید این نوید را بدهیم که سود وام های تسهیلات مسکن از 23 درصد به 18 درصد کاهش یافته است.

افشارچی با بیان اینکه زنجان در تأمین زمین و ساخت مسکن های ملی جزو استان های پیشرو است، خاطرنشان کرد: در ماه های آینده نیز تعدادی از واحدها تکمیل و به متقاضیان تحویل داده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنجان جزو استان های پیشرو در تکمیل واحدهای مسکن ملی است

زنجان جزو استان های پیشرو در تکمیل واحدهای مسکن ملی است