مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 20:512023-09-11سياسي

«عاشورای زیبا» با قلم و نوای هنرمندان رفسنجانی


رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رفسنجان گفت: ویژه برنامه عاشورای زیبا با همراهی هنرمندان رفسنجانی در رشته های مختلف به مدت 5 شب در رفسنجان برگزار می شود.

- سید محسن سجادی در خصوص یژه برنامه عاشورای زیبا در گفت وگو با خبرنگار فارس در رفسنجان اظهار کرد: به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری جمعی از هنرمندان رشته های مختلف تصمیم گرفتیم مجلس روضه ای در این اداره برگزار کنیم که متفاوت باشد.

وی ادامه داد: قرار شد 5 شب ویژه برنامه ای با عنوان عاشورای زیبا در 5 محور مهربانی، صبوری، از خودگذشتگی، تحول و وفاداری برگزار و هنرمندان هر شب هنرشان را با موضوعات مرتبط با این عناوین به نمایش بگذارند و آثارشان در حوزه خوشنویسی، نقاشی، موسیقی، تئاتر، تعزیه، شعر و داستان و موضوعات مرتبط با فرهنگ و هنر ارائه کنند.

رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رفسنجان با اشاره به اینکه ذکرخوانی و چاووش خوانی جزو آیین های محرمی هستند که دیگر استفاده نمی شوند نیز در این برنامه اجرا می شود و شروع برنامه با چاووش خوانی است.

وی از نمایش فیلم های تولیدی هنرمندان رفسنجانی در این مراسم نیز که مرتبط با موضوعات یادشده هستند، سخن به میان آورد و گفت: پس از پایان نمایش هنرمندان در خصوص هنرها و آثار خود توضیح می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«عاشورای زیبا» با قلم و نوای هنرمندان رفسنجانی

«عاشورای زیبا» با قلم و نوای هنرمندان رفسنجانی