مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 17:252023-09-02اقتصادي

کاشت 8 میلیون اصله نهال در گیلان


به گفته مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان مقرر شد در طی چهارسال یک میلیارد اصله نهال در کشور کاشته شود که سهم گیلان در این بین کاشت سالانه هشت میلیون اصله نهال است که این امر در سال جاری تحقق پیدا کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سرخوش کرم زاده مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گیلان عصر امروز در دیدار با مدیر خبرگزاری فارس گیلان و اعضای تحریریه این رسانه در دفتر خبرگزاری فارس گیلان با بیان اینکه منابع طبیعی و جنگل های هیرکانی موجود در استان های شمالی دارای وضعیت خوبی هستند، اظهار کرد: قدمت جنگل های هیرکانی در کشور به بیش از 60 میلیون سال برمی گردد که این امر نشان دهنده سابقه این جنگل ها در استان های شمالی است.

وی با اشاره به مهم ترین هدف منابع طبیعی در کشور گفت: اولین و مهمترین هدف و برنامه منابع طبیعی حفاظت از منابع خدادادی در کشور در هر حوزه ای است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان با تاکید بر توسعه جنگل و احیای زیست بوم جنگلی در این استان، افزود: جنگل کاری، درخت کاری و زراعت چوب از اهداف توسعه منابع طبیعی در کشور است زیرا به افزایش تولید اکسیژن در سطح جامعه کمک می کند.

کرم زاده اقدامات آبخیزداری در گیلان را در غالب 2 نوع بیولوژیک و پروژه های مکانیکی دانست و بیان کرد: یکی از سیاست های منابع طبیعی جلوگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاشت 8 میلیون اصله نهال در گیلان

کاشت 8 میلیون اصله نهال در گیلان