مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 10:552023-08-31سياسي

فرآیند مدیریت دانش در اقدامات جاری دستگاه های اجرایی به کار گرفته شود


فرآیند مدیریت دانش با توجه به اهمیتی که دارد، در اسناد بالادستی برنامه های توسعه بلندمدت اقدامات جاری و آتی دستگاه های اجرایی به کار گرفته شود.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان گفت: فرآیند مدیریت دانش با توجه به اهمیتی که دارد، در اسناد بالادستی برنامه های توسعه بلندمدت اقدامات جاری و آتی دستگاه های اجرایی به کار گرفته شود.

محمد کرمی در نشست با اعضای کمیته اجرایی مدیریت دانش استانداری با بیان اینکه تبدیل مدیریت دانش به یک رویه سازمانی باید به عنوان یکی از ضرورت های اصلی پیش روی دستگاه های اجرایی به منظور پرهیز از دوباره کاری ها قرار گیرد، اظهار داشت: دستگاه ها اهداف مدیریت دانش را با وظایف، رسالت ها و ماموریت های سازمانی مطابقت و هماهنگ نمایند.

وی ادامه داد: بایستی مدیریت دانش به ابزاری برای دستیابی به اهداف توسعه نگر و رفع چالش ها تبدیل شود.

محمد کرمی با تاکید بر مشارکت کارکنان و افزایش ضریب موفقیت پیاده سازی مدیریت دانش در دستگاه های اجرایی بیان داشت: کارکنان با خلق و تسهیم دانش با یکدیگر در راستای تسهیل امور و ارتقا سطح پاسخگویی به ارباب رجوع برنامه ریزی داشته باشند.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: کمیته اجرایی مدیریت دانش استانداری باید ابزار تعامل و ارتباط بین خبرنگاران و متخصصان حوز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرآیند مدیریت دانش در اقدامات جاری دستگاه های اجرایی به کار گرفته شود

فرآیند مدیریت دانش در اقدامات جاری دستگاه های اجرایی به کار گرفته شود