مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 16:002023-09-17اقتصادي

کاهش 19 درصدی حوادث ناشی از کار در لرستان


سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: با توجه به نظارت های مستمر و بازرسی از واحدهای اقتصادی استان حوادث ناشی از کار در 5 ماهه نخست سال جاری 19 درصد کاهش یافت.

- ایسنا/لرستان سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: با توجه به نظارت های مستمر و بازرسی از واحدهای اقتصادی استان حوادث ناشی از کار در 5 ماهه نخست سال جاری 19 درصد کاهش یافت.

سید فرهاد ناصری نیا بیست و ششم شهریور ماه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مهمترین وظیفه وزارت کار صیانت از نیروی کارگری به ویژه در بحث ایمنی و بهداشت کار است، اظهار کرد: امروزه پیشگیری از حوادث ناشی از کار هدف نهایی در بازرسی ها از بنگاه های اقتصادی به شمار می­ رود که می­ تواند در کاهش هزینه های اضافی ناشی از حوادث مؤثر باشد و از سویی دیگر به دلیل منافع بلند مدت اقتصادی و اجتماعی از جمله حفظ نیروی کار، قدرت تولید و کیفیت، باعث ایجاد انگیزه در کارفرمایان و ایجاد امنیت شغلی می­ شود.

وی به افزایش بازرسی ها از نقاط و واحدهای پرخطر در استان اشاره کرد و افزود: طی 5 ماهه نخست سال جاری بازرسان کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی 1666 مورد بازرسی از واحدهای اقتصادی پر خطر انجام دادند که این بازرسی های تخصصی منجر به کاهش 19 درصدی حوادث کارگری نسبت به مدت مشابه در سال قبل داشته ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 19 درصدی حوادث ناشی از کار در لرستان

کاهش 19 درصدی حوادث ناشی از کار در لرستان