مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 09:202023-09-04فرهنگي

آلبوم «مناقب خوانی در ایران» منتشر شد/ شنیدن یک گنجینه موسیقایی


«مناقب خوانی در ایران» عنوان یکی از تازه ترین محصولات مرکز موسیقی حوزه هنری است که طی روزهای اخیر با پژوهش هوشنگ جاوید از مدرسان و محققان کشورمان پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

- مناقب خوانی در ایران عنوان یکی از تازه ترین محصولات مرکز موسیقی حوزه هنری است که طی روزهای اخیر با پژوهش هوشنگ جاوید از مدرسان و محققان کشورمان پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آلبوم مناقب خوانی در ایران با پژوهش هوشنگ جاوید از مدرسان و محققان موسیقی آیینی کشورمان طی روزهای اخیر توسط مرکز موسیقی حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی در دسترس علاقه مندان قرار گرفت.

مناقب خوانی علوی در مقام آوازی اری وه لری به خوانندگی حمید سبزعلی از خرم آباد، مناقب خوانی علوی به خوانندگی روانشاد حجت الاسلام محمدعلی رجبی کیاسری از ساری، مناقب خوانی علوی به خوانندگی مرحوم براتعلی زابلستانی از منطقه بهشهر مازندران، مناقب خوانی علوی به خوانندگی مرشد ولی الله ترابی از منطقه ری، مناقب خوانی علوی ترکی قشایی به خوانندگی زنده یاد شوقعلی رییسی از منطقه دژکرد اقلید فارس، مناقب حسینی (مرثیه و مصیبت) به خوانندگی شوقعلی رییسی از منطقه دژکرد اقلید فارس، مناقب علوی با ذکر دوازده امام به خوانندگی و ذکر خلیفه جلال زند سلیمی از سنندج، مناقب حسینی (غزل خوانی تهران)


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلبوم «مناقب خوانی در ایران» منتشر شد/ شنیدن یک گنجینه موسیقایی

آلبوم «مناقب خوانی در ایران» منتشر شد/ شنیدن یک گنجینه موسیقایی