مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 12:302023-09-04اقتصادي

گوشت بز و میش در چهارمحال و بختیاری توزیع می شود


شهرکرد_رییس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: با هدف تنظیم بازار گوشت بز و میش در بازار این استان توزیع می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین برزگر ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: در راستای تثبیت و تعدیل قیمت گوشت قرمز با توافقی که در ستاد تنظیم بازار استان صورت گرفت، مقرر شد که نرخنامه ای که مورد توافق است از سوی اتحادیه قصابان استان ابلاغ شود.

وی افزود: این نرخ نامه از پنجشنبه هفته گذشته به همه واحدهای صنفی قصابی چهارمحال و بختیاری ابلاغ شده است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در راستای تغییر الگوی مصرف و با توجه به اینکه عمده دام بز و میش به صورت زنده از استان خارج می شود، قرار شد فروشگاه های مشخص برای عرضه گوشت بز و میش در سطح شهرکرد و بروجن افتتاح شود.

برزگر عنوان کرد: اولین فروشگاه تعاونی مصرف اتحادیه های روستایی شهرستان شهرکرد است که امروز بهره برداری می شود و با قیمت توافقی 350 تومان گوشت بز و 370 تومان گوشت میش به صورت مستمر در فروشگاه ها عرضه می شود.

وی خاطرنشان کرد: تلاشمان این است که صنف قصابان نیز چند فروشگاه برای عرضه گوشت بز و میش در سطح شهر ایجاد کند، تغییر الگوی مصرف صرفاً از گوشت بره و گوساله به سایر دام ها ضروری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گوشت بز و میش در چهارمحال و بختیاری توزیع می شود

گوشت بز و میش در چهارمحال و بختیاری توزیع می شود