مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 14:502023-09-03سياسي

پوستر نهمین جشنواره رسانه ای ابوذر رونمایی شد


نهمین جشنواره رسانه ای ابوذر در استان زنجان در قالب های گزارش خبری، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، تیتر، اینفوگرافی، موشن گرافی، عکس، کلیپ و گزارش ویدیویی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، مراسم رونمایی از پوستر نهمین جشنواره رسانه ای ابوذر امروز با حضور سردار ابوالفضل طهماسبی، جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان و جمعی از فعالان رسانه ای استان برگزار شد.

 نهمین جشنواره رسانه ای ابوذر در استان زنجان در قالب های گزارش خبری، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله ، تیتر، اینفوگرافی، موشن گرافی، عکس، کلیپ و گزارش ویدیویی و مستند پادکست برگزار می شود.

محورهای نهمین دوره از این جشنواره نیز شعار سال مهار تورم، رشد تولید ، جهاد تبیین ، پیوند رسانه و صنعت ، مقابله با آسیب های اجتماعی ، دستاوردهای انقلاب اسلامی ، امید و نشاط آفرینی ، خانواده، جامعه و فرزند آوری ، سبک زندگی ایرانی و اسلامی و رسانه و گروه های جهادی است.

همچنین شرکت کنندگان می توانند آثار خود را در بخش های مختلف که از اول دی ماه سال 1401 تا اول آذرماه 1402 در رسانه های مجوزدار منتشر شده است، به دبیرخانه این جشنواره ارسال کند.

لازم به ذکر است که اختتامیه این جشنواره 21 دی ماه سال جاری همزمان با روز قشر بسیج رسانه برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوستر نهمین جشنواره رسانه ای ابوذر رونمایی شد

پوستر نهمین جشنواره رسانه ای ابوذر رونمایی شد