مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 شهریور 1402 ساعت 22:502023-09-21اقتصادي

شهرداری تهران با «تراموا» شورای شهر را دور زد!


به رغم بی توجهی شهرداری تهران به اصول اساسی مدیریت شهری، ظاهرا احداث تراموا در تهران و حتی جزییات پروژه نهایی شده و به اصطلاح، تنها کاغذبازی هایش مانده است! به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، اواخر آبان ماه سال گذشته بود که علیرضا زاکانی، شهردار تهران با بیان اینکه یکی از برنامه های ما توسعه حمل ونقل شهری است ، تاکید کرد: چهار تحول در برنامه چهارم توسعه شهرداری پیش بینی شده که اجرای هشت کلان پروژه را در بخش تحول کالبدی شهر داریم.

بزرگترین مشکل ما ترافیک است که مردم از آن رنج می برند.

آلودگی هوا و بدمسکنی دیگر مشکل ماست و برای حل آن ابرپروژه نوسازی شهر بر مدار حمل ونقل عمومی را در نظر داریم تا بتوانیم آسایش، ایمنی و رفاه را به ارمغان بیاوریم.

اظهاراتی که در ادامه آن سخن از استفاده از الگو های متفاوت حمل ونقلی مطرح شد و شهردار پایتخت تاکید کرد که برنامه ریزی جدی برای استفاده از تراموا در شهر به عنوان ظرفیت پاک و الگوی پیشرفته ارائه خدمات انجام می دهیم تا واکنش اعضای شورای شهر را در پی داشته باشد و بحث اصول و قاعده مدیریت شهری باز شود که تاکید دارد شهرداری می بایست مجری مصوبات شورا باشد و پیش از هر اقدامی، آن را در قالب لایحه به پارلمان شهری ارائه کرده و در صورت تصویب در این نهاد، دست به کار اجرا شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری تهران با «تراموا» شورای شهر را دور زد!

شهرداری تهران با «تراموا» شورای شهر را دور زد!