مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 19:102023-09-04سياسي

کاهش کمک های برنامه جهانی غذا به دستور آمریکا صورت می گیرد


عضو شورای عالی سیاسی یمن در گفتگو با مدیر منطقه ای برنامه جهانی غذا در خاورمیانه و شمال آفریقا، پیامدهای کاهش کمک های این برنامه به یمن را مورد بحث و بررسی قرار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از المسیره، محمد علی الحوثی، عضو شورای عالی سیاسی یمن با کورین فلاشر، مدیر منطقه ای برنامه جهانی غذا در خاورمیانه و شمال آفریقا گفتگو کرد و پیامدهای کاهش کمک های بشردوستانه برنامه جهانی غذا به یمن را مورد بحث و بررسی قرار داد.

الحوثی در این گفتگو با اشاره به نقش آمریکا در این تصمیم برنامه جهانی غذا گفت: تصمیم کاهش کمک های برنامه جهانی غذا به یمن، یک تصمیم سیاسی است و به دستور دولت آمریکا انجام می گیرد.

عضو شورای عالی سیاسی یمن با اشاره به زمانبندی این تصمیم گفت: کاهش کمک های برنامه جهانی غذا به یمن در حالی انجام می شود که رنج ملت یمن بر اثر جنگ و محاصره اقتصادی از 9 سال پیش تاکنون همواره تداوم داشته است.

الحوثی با اشاره به سازوکار سازمان ملل در بحران انسانی یمن افزود: سازوکار عملی سازمان ملل متحد ناکارآمدی خود در حل وفصل بحران انسانی یمن که شدیدترین بحران انسانی در جهان به شمار می رود را به اثبات رسانده است.

عضو شورای عالی سیاسی یمن در ادامه سخنان خود مسئولیت کامل بحران های انسانی و معیشتی یمن را متوجه ائتلاف متجاوز آمریکایی- سع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش کمک های برنامه جهانی غذا به دستور آمریکا صورت می گیرد

کاهش کمک های برنامه جهانی غذا به دستور آمریکا صورت می گیرد