مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 15:502023-09-11سياسي

از آبگرفتگی های اهواز گریزی نیست/تقسیم لایروبی بین شهرداری و آبفا


شهردار اهواز با بیان اینکه نمی توان قول داد که در بارندگی های پیش رو هیچ نقطه ای دچار آبگرفتگی نمی شود، گفت: در طول تاریخ، اهواز به دلیل مسطح بودن دچار آبگرفتگی بوده است و نمی توانیم از این مساله گریزی داشته باشیم اما باید از حداکثر امکانات برای کاهش آبگرفتگی .

- ایسنا/خوزستان شهردار اهواز با بیان اینکه نمی توان قول داد که در بارندگی های پیش رو هیچ نقطه ای دچار آبگرفتگی نمی شود، گفت: در طول تاریخ، اهواز به دلیل مسطح بودن دچار آبگرفتگی بوده است و نمی توانیم از این مساله گریزی داشته باشیم اما باید از حداکثر امکانات برای کاهش آبگرفتگی ها و ایجاد حداقل زحمت برای مردم استفاده شود.

رضا امینی در یکصد و بیست و هشتمین جلسه شورای شهر اهواز که امروز (20 شهریورماه) برگزار شد، در توضیح دستورکار بررسی نحوه آمادگی شهرداری و آبفا برای بارندگی های پیش رو اظهار کرد: طرح فاضلاب اهواز جراحی عمیق و بزرگی است که تبعات و عوارضی دارد.

همان طور که کار شرکت آب و فاضلاب زنجیره ای و مداوم است، شهرداری هم بیش از 300 وظیفه بر عهده دارد و روزانه با موضوعات مرتبط با مردم درگیر است بنابراین باید مراقبت شود تا به همه وظایف رسیدگی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: در حال حاضر بخش مهمی از توان سازمان عمران شهرداری اهواز برای ترمیم و آسفالت حفاری های شرکت آبفا ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از آبگرفتگی های اهواز گریزی نیست/تقسیم لایروبی بین شهرداری و آبفا

از آبگرفتگی های اهواز گریزی نیست/تقسیم لایروبی بین شهرداری و آبفا