مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 12:452023-08-23اجتماعي

همراه داشتن پاوربانک در پروازهای هوایی کربلا ممنوع است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار محسن عقیلی با اشاره به ممنوعیت هایی که از سوی کشور عراق برای زائران اربعین در سفر های هوایی در نظر گرفته شده است، - فرمانده پلیس فرودگاه های کشور گفت: همراه داشتن پاوربانک در پروازهای هوایی کربلا ممنوع است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار محسن عقیلی با اشاره به ممنوعیت هایی که از سوی کشور عراق برای زائران اربعین در سفر های هوایی در نظر گرفته شده است، گفت: بنا بر اعلام دولت عراق، زائران اربعین حسینی (ع) که قصد عزیمت از طریق خطوط هوایی به کشور عراق دارند، نباید اقلام ممنوعه از جمله پاور بانک به همراه داشته باشند.

وی ادامه داد: نه تنها زائران در پرواز های رفت به کشور عراق اجازه همراه داشتن پاور بانک در سفر هوایی را ندارند بلکه اگر زائری در عراق پاور بانک تهیه کند هم، در سفر بازگشت به کشور هم اجازه همراه داشتن این وسیله را ندارد و پلیس عراق، پاور بانک ها را از داخل بار مسافران در فرودگاه آن کشور خارج می کند.

رییس پلیس فرودگاه های کشور دلیل این کار را جلوگیری از خطرات احتمالی در پی منفجر شدن پاور بانک ها دانست و گفت: بعضاً در برخی از موارد دیده شده که حمل پاور بانک ها، انفجار های کوچکی را در پی دارند و به دنبال این انفجارها، آتش سوزی هایی رخ می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همراه داشتن پاوربانک در پروازهای هوایی کربلا ممنوع است

همراه داشتن پاوربانک در پروازهای هوایی کربلا ممنوع است