مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 21:252023-09-11اجتماعي

بازگشت 4500 دانش آموز بازمانده از تحصیل در فارس به مدرسه


معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش فارس گفت: 4 هزار و 500 دانش آموز دبستانی بازمانده از تحصیل این استان در 2 مرحله شناسایی و به فرآیند تحصیل بازگردانده شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، بذرافکن افزود: اطلاعات این کودکان که در سن تحصیل مدرسه ای بودند برای مدیریت در سامانه شهید محمودوند ثبت شد و پیگیری برای جذب هر 10 دانش آموز به یک راهبر آموزشی سپرده شد.

او گفت: با تلاش های راهبران آموزشی 3هزار و 500 نفر در نوبت نخست و یک هزار دبستانی در مرحله دوم به کلاس های درس بازگردانده شدند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش فارس یادآور شد: همه بازماندگان از تحصیل رصد شده اند اما دسترسی به برخی از آنها به دلیل ارائه آدرس اشتباه میسر نشده، در برخی موارد کودک فوت کرده اما ثبت نشده، کودک دچار عقب ماندگی ذهنی شدید بوده و امکان ادامه تحصیل نداشته یا همراه با خانواده مهاجرت کرده بود.

بذرافکن خاطرنشان کرد: به طورکلی سال تحصیل گذشته، سالی موفقیت آمیز برای جذب کودکان بازمانده از تحصیل در فارس بود.

او افزود: شناسایی بازماندگان از تحصیل در مقطع ابتدایی به این صورت انجام می شود که موالید یک سال از سوی ثبت احوال ارائه و با کودکان ثبت نام شده در سامانه سیدا تطبیق داده می شود تا مشخص شود که آیا همه کودکان متولد شده وارد چرخه آموزش مدرسه ای شده اند ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت 4500 دانش آموز بازمانده از تحصیل در فارس به مدرسه

بازگشت 4500 دانش آموز بازمانده از تحصیل در فارس به مدرسه